donderdag 12 juli 2012

Chaos en creatie

(Klik op de afbeelding voor vergroting van de chaos.)



Voor een periode dat ik weer nieuwe dingen ga maken, ontstaat er vaak eerst chaos. Flinke, flinke chaos. En na een tijdje naar die flinke chaos gestaard te hebben ontstaat er meestal (let op, meestal) een nieuw ontwerp van het een of ander. Maar helaas kijk ik nu al een tijdje tegen deze chaos en toch zit ik vast. Voor elke doordeweekse dag heb ik tot nu toe een thema en vrijdag zou illustratiedag worden. Maar helaas moet ik jullie vertellen dat ik bang ben dat het nog even op zich zal laten wachten. Ik hoop dat er binnenkort weer wat zal gaan borrelen en tegen die tijd creƫer ik gewoon nog wat meer chaos hier en daar. En natuurlijk zijn wensen van jullie altijd welkom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten